No i jak to mówią po upływie gwarancji wszystko się sypie.
Climatic nie działa. Kontrolka się zapala i toby było na tyle. Zero reakcji sprężarki i podwyższenia obrotów silnika.
Klima była nabijana zeszłego roku w listopadzie. Nie sadze aby się skończył czynnik chłodzący bo autem dopiero przejechane jest od tamtego czasu 7000 km.
Test VCDS nic nie pokazał. Znalazłem tylko jakieś ciśnienie 5 barów ale nie wiem co to dokładnie było i do czego.
Prosiłbym o podanie jakiejś procedury testowej w VCDS-ie.
Czy może od razu jechać na prześwietlenie całej klimy w serwisie klimatyzacji?
Na początku sprawdź, czy dochodzi prąd do sprężarki.
Odepnij kabel od sprężarki i wepnij żarówkę i włącz klimę.
Jeżeli świeci- problem z kompresorem
jeżeli nie- problem z (prawdopodobnie) modułem "klimy i wentylatorów"
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
spc, może nie załamuj kolegi tak od razu co? :lol:
Niech ma chłopak jeszcze trochę nadziei :diabelski_usmiech
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
krzynol, Dzięki
wyszedłem z założenia, że nie każdy ma np. miernik napięcia w domu, a myślę, że żarówkę chociażby w5w raczej każdy wykombinuje :szeroki_usmiech
Ale jeżeli ktoś bedzie próbował z taką żarówką która jest w domu, no to nie wiem :lol:
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Kolejny objaw to że ciepłe powietrze leci dopiero gdy zmienię ustawienie na maksymalna wartość 26 stopni. Poniżej tej wartości nie zauważyłem jakiś zmian w temperaturze wydmuchanego powietrza.
Czy VCDS jestem w stanie coś zepsuć prze moje grzebanie przy zmianie modułu i kierownicy?
Ma ktoś jakieś wartości wpisane za pomocą tego programu z którymi mógłbym porównać swoje?
Właśnie wróciłem od elektryka. I niestety dupa blada. Kilma pełna i szczelna. Wszystkie bezpieczniki przebadane, przejścia miedzy każdym elementem. Jedyne co jest nie tak to nie załączają się wentylatory. Sygnał do nich dochodzi ale nic z tego. Nawet podłączyliśmy inny wentylator na próbę i też nie działał po włączeniu klimatyzacji. Na kompie wyszło że właśnie do wentylatorów nie dochodzi napięcie lub sygnał sterujący. Stawiam na pogrzebane ustawienia w kompa (nie ma za dużo ustawień w climaticu) lub jakiś czujnik temperatury. Tylko dlaczego VCDS i komp elektryka nic nie wykazał na temat błędów?
Z VCDS ją robiłem ale nie wiem czy dobrze. U elektryka zupełnie czymś innym. Głowic bezprzewodowa i program po polsku. Czy można jakoś programowac, nauczyć panel sterowania klimatyzacji? Czy mógłby ktoś podać wartości jakie powinny być w VCDS w ustaleniach climatica?
Po kolejnej wizycie u elektryka wyszło że jest brak sterowania na sprężarkę. Dziwne bo wczoraj sygnał był. Cały osprzęt sprawny czyli wentylatory i sprężarka działa po włączeniu na krótko przez kompa. Ja stawiam na czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji ale elektryk mówi że to nic nie ma do sterowanie klimą.
Co mogłem spieprzyć w ustawieniach kompa przy zabawie z tempomatem i kierownicą( tonący brzytwy się chwyta) ??
czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji ale elektryk mówi że to nic nie ma do sterowanie klimą
jak nie ma ciśnienia to sprężarka się nie włączy
tyle tylko, że czujnik ciśnienia od razu wali błędem
sprawdź w blokach pomiarowych czy pokazuje ciśnienie w układzie i jakie (w barach)
Zamieszczone przez TomaszW
Co mogłem spieprzyć w ustawieniach kompa przy zabawie z tempomatem i kierownicą
Jedyne ciśnienie jakie widziałem to 5 bar. Panel reagował na naciśnięcie obiegu zamkniętego i zmianę prędkości wentylacja. Nie ma sygnału na sprezarke. Zero różnicy czy klima włączona czy nie. Zastanawia mnie dlaczego nie działa także płynną regulacja temperatury nadmuchu. Sprawdziłem na dłuższej trasie. Ciepło pojawiało się przy maksymalnej wartości na pokretle. Pytanie czy panel(moduł klimy) nie jest źle zaprogramowany czy sterowany?
VCDS plus 3 inne programy nie wykryly żadnych błędów odnośnie klimatyzacji. Elektryk mówi że to musi być wina sterowania. Możliwe że czujnik przeklamuje.
Niestety śruba przykręcona. Druga sprawa że na krótko spięta sprężarka chodzi. Czy jest jakaś procedura sprawdzenia, programowania samego panelu climatica?
Dzisiejszy skan diagnostyczny.
Czy ktoś się orientuje o co wbiega z tym modułem silnika?
Sygnały sprawdzone na kostce od czujnika ciśnienia klimatyzacji.
Napięcie 12 V a wychodziło na środkowym przewodzie 2,4-2,7 V. Nie wiem ile powinno być na wyjściu
[ Dodano: Nie 09 Wrz, 12 22:51 ]
Winowajcą jest ja i moja głupota. Choć nie bez winy jest też tu VCDS który ni jak nie pomógł.
Address 01: Engine (CAX) Labels: 03C-906-016-CAX.clb
Part No SW: 03C 906 016 D HW: 03C 906 016 C
Component: MED17.5.5 G 3981
Revision: LCH02--- Serial number:
Coding: 0000032 :evil: ŹLE ZAKODOWANE powinno być 0000072
Shop #: WSC 73430 790 00999
VCID: 204BE4B38A53
No fault code found.
Readiness: 1110 0001
Pomoc VCDSa wprowadza w błąd pisząc o samym climatronicu i tylko o nim. Nie mam cliatronica tylko climatic .
1+2+4=7
airbag + ABS + panel klimatyzacji= 7
Ustawienia te zmieniłem kiedy programowałem sinik przy montażu tempomatu !!!!!!!!!!! :evil:
Komentarz